söndag 26 september 2010

Galet

Galen och rolig fest hos P med blandade människor, blandade djur och blandade hyss. Vi blandade orgelspel med gitarrriff och Mr Vain musik. Kan nog inte förklara hur jag tänkte med stöveln i tårtan...Tyvärr blev bilderna suddiga men det skyller jag på kameran. Kan nog erkänna att jag nog även såg lite suddigt där på slutet. Kvällen avslutades på olivers men tyckte det var väldigt ungt ute, eller är det jag som börjar bli gammal? Vi rockade på bra och det känns i mina fötter idag! Mötte bror och Anders på stan och vi åkte till statoil och handlade lite mat och for hem till mig och åt. Det här med att äta upp andras jappar!....Mår helt ok idag även om det inte blir löpning i uppförsbacke.
Tack gumman P för en mkt trevlig fest! Tror du knäcker dig på tvären över bilderna....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar