lördag 5 januari 2013

Byasnurr

En snurrig dag som startade med förmiddagsmöte som jag verkligen fick tvinga mig själv att gå på. Efter mötet kändes det lika bra som igår. Måste bara få in det som rutin. Skulle bara svänga förbi Pernilla för en kaffe men det hela slutade i att jag lade några stämmor på en av Pernillas låtar samt att vi började spela in en låt hon skrivit för längesen och den kommer bara bli sååå fruktansvärt bra då den är färdig. Förbered er gott folk. Snart kommer det en hit! :) Efter någon timmes musicerande åkte vi till storheden där jag hittade tre tröjor som jag i vanlig ordning aldrig provade. Får alltså säkert lämna tillbaka dom (i vanlig ordning) Blev middag på mcdonalds och sen fick vi för oss att åka och titta på en häst i byarna och även hälsa på vår kompis Camilla. Körde rätt mycket vilse, missade en hel infart och virrade runt bland älgar som helt spårat ur. Pernilla redde dock upp situationen med sin inbyggda gps och då den röda pricken var brevid den gröna pricken skulle vi vara framme och det var vi också. Dock gjorde dom där prickarna lite som dom ville emellan åt. Camillas familj hade magsjuka så vi hade inte så jätte mycket lust att gå in men vi hann säga hej i alla fall. Man hinner prata en massa om man åker runt i skogar och byar och en hel del pusselbitar hamnar på plats då man pratar samt lyfter fram saker och ting och ser dom i ljuset tillsammans med en väns ögon. 
Snurra om kring i byarna kan därmed ha en läkande effekt på kropp och själ! Ta en vän samt en bil och åk omkring och vips så har du en terapisession till förmånligt pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar