torsdag 10 januari 2013

jobbigt

Läkaren från Umeå skulle ringa mig idag på sin telefontid. Tror ni hon har gjort det? Nej. Det är så fruktansvärt jävla respektlöst så finner inga ord. I Februari går mina sjukdagar ut. Vad ska jag leva på då? Hårdbröd och toalettvatten? Min sjukskrivning går också ut nu den 15e. Har ju inte ens fått träffa någon läkare sen november så kanske ska be trappstäderskan sjukskriva mig?

Varit en jobbig dag i dag på alla sätt. Många tunga känslor av hopplöshet då det inte verkar klarna på någon front. Hade bara velat vila från alla känslor och tankar och det var väldigt bra att jag hade tid hos M idag så att jag fick ventilera saker och ting. Brukar alltid kännas bättre efter jag har varit hos honom. Inser att det bara skulle bli värre att ge efter och bara " falla dit bara i kväll" men vet det skulle få förödande konsekvenser. Idag är jag inte det minsta stark och vill bara fly fältet så som jag är van att fly. Men dom känslor du flyr från idag kommer tillbaka i morgon så då är det väl lika bra att låta känslorna komma och andas. Än då länge leder förnuftet och hoppas det ska räcka hela vägen.

Men jag är väldigt nöjd över min dammsugare!

1 kommentar:

  1. Men ghhhaaaaa så dåligt!! Kan de inte göra något rätt i ditt fall?? Håll ut och kämpa på, inte så mycket annat att göra tyvärr.

    A

    SvaraRadera