lördag 26 januari 2013

Lördag

Bilen står frusen vid huset och det är bara att hoppas på mildare väder så att jag kan flytta den till stolpen och ta mig någonstans. Jag och trattisen gör inte många knop utan vi ligger och inväntar våren och återhämtar oss. Såret ser ändå ut att läka så förhoppningsvis slipper han snart tratteländet. Har ett paket att hämta ut på Coop och jag är väldigt sugen på att se vad som är i. Tror dock att jag avvaktar till i morgon och vilar idag med. Stenfrusen bil och rygg/ben smärtor gör det lätt att stanna inomhus.

Mamma har haft en genom jävlig natt och haft extremt ont och svårt för att andas. Sa åt henne att hon måste ringa ambulans om hon får likadant i natt. Jag HATAR att hon har så ont och att jag inte kan göra ett skit åt det. Jag HATAR cancer! Det är fruktansvärt att vara anhörig till någon man tycker så mycket om och som har det så jävligt som mamma nu har det. Hon är inte värd att ha det så här! Hon är en person med ett sånt stort hjärta. Cancer är en jävla inkräktare som totalt tar över den drabbades och dom anhörigas liv utan att någonsin ta paus och den blir bara vidrigare och vidrigare. Kan dom inte komma på ett botemedel NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar