tisdag 29 januari 2013

Tisdag

Somnade runt 05 i morse för den nya tvättmaskinen drog igång garderobsstädning och blev som aldrig trött. Trött var jag dock i morse men tvingade mig upp i hyfsad tid för att inte helt vända på dygnet. Jag matar på maskin på maskin och det är riktigt angenämt att se hur tvättberget minskar.

Fick en glad överraskning med posten idag. Ett paket från Sara i södra Sverige. För er som inte vet är Sara en "gammal" stallis så vi hängde i Bergnässtallet tillsammans för sisådär 400 år sedan. Hon hade vid något tillfälle läst här på bloggen att jag satt och såg serier dagarna i ända så hon skickade upp boxen Downton Abby. Blev otroligt glad över den fina gesten! Så omtänksamt av dig! Sara bloggar också och ni hittar hennes blogg här: http://bqc.blogg.se/index.html

Nu ska jag hämta upp Pernilla och åka och titta då Maria rider. Har inte varit i stallet på evigheter. Ska bli så kul att träffa Hästarna igen ( och människorna) Sen blir det storhandla på Ica-maxi. Måste göra nåt åt barret. Nu är det typ ingen färg alls. Tror det blir blont igen. Det är ju snart vår.

/L

1 kommentar:

  1. Åh, Downton Abby är en av mina favoriter. gillar såna där serier =) lyckost dig. Varm kram å njut.

    SvaraRadera