söndag 21 mars 2010

chokladpudding

Har kommit in i en chokladpudding ätar period. Har nämligen ätit 10 st chokladpuddingar sen onsdag. 3 av dom rykte nattetid då jag likt en zombie klev upp och slevade i mig. Nää inte bra... jag vet... men gott :) det får mig att tänka på min lillebror som alltid varit näst intill omöjlig att väcka. Han har haft tredubbla väckarklockor samt att mamma försökt få upp honom otaliga gånger med dåliga resultat. En gång ringde och ringde väckarklockan i hans rum. Efter några minuter kommer han inspringande till köket med håret åt alla håll med en tom chokladpudding förpackningen som han tröck bankade på för att den skulle sluta ringa?? Han trodde allvarligt att det var väckarklockan han hade i handen. haha :) man är gode trött om man inte kan se skillnad på en chokladpudding förpackning och väckarklocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar