måndag 1 mars 2010

tjejmiddag.

Haft tjejerna här på middag, mkt trevligt! Erikas hund Rufus fick också middag i form av zambos kattmat som han serverade sig själv. Zambo sprang och gömde sig och var sen i sovrummet tills dom gått. Lagade fläskfile i gorgonzolasås med champinjoner, soltorkade tomater, riven ost, balsamvinäger och grädde. Blev mkt gott :) efter det åt vi glass i stora lass. Min sax kom fram som varit borta i ca 2 veckor. Den var i ugnen!? på gallret låg den så prydligt och det märkte jag först då jag haft på ugnen en bra stund så den hade nästan smält. Fattar fortfarande inte hur den hamnat där... kanske ska leta min mp3 spelare i micron då? eller i frysen? Mina saker verkar hamna lite överallt :) Hade visst lovat i ett svagt ögonblick att åka och träna sen så det gjorde vi. Gick dock tröööögt med all mat i magen. Styrkedelen tog länge så vi hade inte så mkt tid på oss för kondition men ärligt så gjorde det inte så mkt idag.
Nu ska jag bara surfa runt lite och sen sova så det blir i morgon och vi får göra bort avskedet av vovven. Känns nog lättare då det är gjort. Alltid värst att vänta på något sådant.  Godnatt!
grillad sax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar