måndag 8 mars 2010

Nu är det verkligen demens på gång. Hade ställt klockan i morse för att gå till vårdcentralen och ta prover. Min mobil fungerade inte så ställde den bärbara hemma telefonen. Då larmet ringer så vaknar jag till, hinner tänka -men nää... jag är ju ledig idag! så stänger av och fortsätter sova. Inte en tanke på att det var upp och ta prover jag skulle göra. Hm....det kom jag på någon timme senare. Bara beställa ny tid.
Varit till jobbet och hämtat min laddare så nu är jag mobil igen, var förbi pappa och farmor med nyckeln så pappa kan mata monstret då jag är borta och har packat och pysslat på. Vet att det skulle börja nåt på tv idag som jag skulle se men kan inte komma på vad, måste nog kolla tv-tablån :) Känner mig fortfarande rätt snubig så blev ingen träning idag. I morgon åker jag till världens metropol Gällivare där jag ska träffa läkare, psykolog och arbetsterapuet under två dagar (f-kassans påhitt) kommer vara väldigt konstigt att vara utan dator... tror jag blivit lite beroende. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar