torsdag 25 mars 2010

Måste verkligen säga att namnet på min blogg verkligen passar in. Hur sjukt kan det bli? Åkte i allafall helt i onödan till Sunderbyn för fick inte ta något dropp förrän jag fått svar på mammografin. Inget dropp=onda leder men förhoppningsvis går allt relativt fort så att jag inte behöver vänta så länge på vare sig dropp eller besked. Väntan är ju det absolut värsta... att inte veta. Känner mig extremt trött psykiskt just nu för det har varit så himla mkt krångel med hälsan under så många år så ingen aning hur jag ska orka tackla ett ev negativt besked- men antar att man inte har något val. Skulle bara vara skönt att få ha en period av hälsa så att man hinner hämta kraft och andas ut, men nu avlöser bara det ena det andra hela tiden.
 Ni får verkligen ursäkta att min blogg inte är så positiv just nu men jag väljer att skriva som det är då det för mig är skönt att få ur mig saker och ting. Bloggandet är lite som terapi för mig.
Stooooor kram till alla mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar