tisdag 9 mars 2010

Goooood mooooorgoooon.

Godmorgon!
I natt har jag varit på cirkus och pratat engelska med en kille som var jätteduktig på att dressera hästar. Sprutade även käklederna där... hm.....på cirkus? Vaknat typ 100 gånger och varit vråltörstig då jag åt salta revbensspjäll igår. Min lillebror smsade i morse att dom fått en ny rolig högtryckstvätt på jobbet men nyvaken som jag var förstod jag inte vad han pratade om. Trodde han undrade om jag vikt in tvätten och att jag skulle se hans tvätt!? fattade ingenting så var tvungen läsa smset flera gånger. Han menade ju att jag skulle se deras nya högtryckstvätt. haha, är liiiite trög då jag är nyvaken.
Nu sitter jag med en javakopp och ska snart börja göra mig i ordning för min lilla nöjestripp. Katten är matad och stian är skurad så allt är som det ska :) Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar