fredag 12 mars 2010

Terapi


Vilken härlig dag!  Fick besök av pappa på förmiddagen och vi drack kaffe och surrade. Då Pernilla slutat jobbet åkte vi iväg till Persön för att rida lite i det underbara vädret och mysa lite med hästarna. Vi red på plan och sen red Pernilla en sväng i skogen och jag travade efter. Var riktigt vårväder och sol- me like!
I början av april kommer min eventuella medryttarhäst dit. Ska provrida den och hoppas det kan vara något för mig. Ett sto på 168 cm, går medelsvår dressyr och mkt mer vet jag inte om den. Mår aldrig så bra som då jag får pyssla med hästar och rida. Ren terapi! Träffade också på sveriges- kanske världens mest gulliga och sociala hund som fullständigt höll på att sluka mig.
På vägen hem ( och dit)  råkade vi ut för lite blandade missöden men det har jag lovat hålla tyst om :) Vi såg också sisådär 10 traktorer som alla var i vägen. Var en sväng på bolaget ( så att jag kan öppna kuvertet) Och där fick jag visa leg! kassörskan sa tack! jag svarade- Du tack själv! :) Blev lite shopping på willys och nu blir det blandade aktiviteter på minimumpuls nivå. Lääängtar till solsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar