torsdag 18 mars 2010

Vilken kontrast!

Tjo!
Varit på jobbet en väldigt lång stund- närmare bestämt alldelens för länge. Igår hade vi personalmöte och det blåste några kastvindar som befarat men alla ur personalen lever. En stormade dock ut och smällde i dörren och kom inte tillbaka. Tala om sandlådenivå! Vi har mkt att jobba med i gruppen och det är nog en lång process. Vi har möte igen om två veckor och  tills dess ska alla skriva ett mail till våran arbetsledare med punkter om hur vi vill att samarbetet och bemötandet ska vara. Har redan skrivit mitt och det blev 20 punkter. Har alltid haft lättare att uttrycka mig i skrift än i tal.

Nu har jag kommit hem från röntgen där dom först höll på att skrämma mig därifrån genom att säga att jag skulle ligga i en tunnel! Jag ligger nämligen inte i tunnlar om jag inte har tunnelseende och är proppad med zombie mediciner. Har nämligen tokmycket cellskräck. Dock var det bara tunnel light jag skulle in i så jag hade fri sikt både fram och bak. Efter en serie bilder så sprutade dom in kontrastmedel via en droppnål i kroppen. Herrejösses! Har ni fått kontrast i er nångång? En väldigt konstig känsla och en stor kontrast mot för hur man brukar känna sig... haha.... det blir tvärvarmt och det känns som om man kissar på sig. Dessutom luktar det starkt och man får nån konstig hemsk smak i munnen. Det var mina luftrör och lungor dom skulle kolla.

Jaa som alla ser så snöar det ute igen. Bara packa ner bikinin och acceptera att det inte blir någon vår eller sommar i år. Katten är galet rastlös och har just kollat in ett recept på kattstek i svampsås. I Morgon ledig dag och sen är det jobb igen. Bra jobba för då går inga pengar och affärerna får behålla sina toppar. Fick förresten en påminnelse på en räkning idag som jag har betalat. grrr! Ringde genast dit och fick rätt. Tur för dom.
Nä nu ska jag pyssla på lite här.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar