onsdag 24 mars 2010

Vår

Det här med våren.... måste man verkligen inte ha en ny vårjacka då? tänkte mig en sån där snygg svart skinnjacka med tuffa detaljer? Äger ingen skinnjacka och jag tror att jag hört någonstans att alla måste ha en sån i sin garderob. Funderar även på det här med att kanske gå till frisören? klippa lite och lägga slingor? Så man blir lite sådär schnygg förhoppningsvis. Tänker inte färga själv i allafall för nåt har jag lärt mig... En vår kjol, nya stövlar och kanske nån ny topp? Kanske man borde byta lägenhet? eller åka till Usa och jobba som häst volontär på den där ranchen som var med i Hollowood fruar för autistiska barn? Eller varför inte sköta om lejon i Afrika? Eller helt enkelt bara åka utomlands? Dansa har jag alltid velat lära mig, kanske det finns någon kurs i det eller kanske lära sig Arabiska eller lära sig laga indisk mat? Vet inte vad det är med våren som gör att vissa människor får spring i benen och blir smått virriga i fontanellerna. Hade jag inte haft andnöd och ledpåverkan hade jag nog tagit mp3n och spurtat nån mil. Är det inte meningen att man ska börja sätta om blommor nu och putsa fönster och vårstäda? Är det vår nu? och vem är du och vem är jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar