söndag 7 mars 2010

Hamnade ute i allafall. Blev olivers i vanlig ordning. Hade rätt kul men känner mig väldigt less kroglivet och dess trängsel, ytlighet och fylla. Känns som om man att man redan gjort det där i alldelens för många år. Kan dock vara trevligt att komma ut och se lite folk någongång ibland och rasta apostlahästarna.
 Då jag skulle betala taxin hem så fungerade inte mitt kort. Det går ut nu i mars och ska man inte få ett nytt med posten? Magnetremsan verkar väldigt slut. Hade inget annat val än att gå upp till lgh och hämta småpengar och betala med. Chauffören fick dock tior för orkade inte sortera ut alla 50-öringarna :)
Tekniken är väldigt emot mig just nu. Bankkort, bil och mobil tjorvar. Väntar bara på att datorn eller tv-n ska gå sönder nu. Nu ska jag göra ett litet ryck här i lgh och sen läsa min bok. Upp tidigt i morgon för provtagning. Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar