onsdag 3 mars 2010

Trots att jag var så trött igår så har jag sovit uselt i natt. Tror jag vaknat minst en gång i timmen. I morse då jag steg upp märkte jag att jag hade båda mina ringar på höger hand men då jag gick och lade mig igår hade jag då en på höger och en på vänster hand som jag alltid har.. måste ha tyckt att dom skulle möbleras om i natt men har inget minne av att jag flyttat runt dom :) Har även varit upp och ätit popcorn men det har jag ett svagt minne av.
Pratat med mamma en sväng och hon var som väntat mkt ledsen. Hon hade dock kunnat sova i natt men då hon vaknade i morse hade hon haft en fruktansvärd känsla av att något/någon fattades och det är ju inte så konstigt då man vaknat med sin hund i 9 år och han helt plötsligt inte finns där. Men nu kommer det bara gå lättare och lättare för henne.
Gjort ett tokryck här hemma för gillar inte att åka och jobba dygn och komma hem till ett slagfält. Har inte jobbat på över en vecka och nu jobbar jag bara detta dygn och sen ledig ca en vecka igen. Känns som det kommer lägligt för känner mig rätt trött både mentalt och fysiskt. Nää nu ska jag åka till jobbet. Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar